عشق اول...
 
فقط به خاطر تو

 

ميگن هيچ عشقي تو دنيا مثل عشق اولي نيست
ميگذره يه عمري اما از خيالت رفتني نيست
داغ عشق هيچکي مثل اونکه پس ميزنتت نيست
چه بده تنهاشي وقتي هيچکسي هم قدمت نيست
چقدر سخته بدوني اونکه مي خوايش نميمونه
که دلش يه جاي ديگست و همه وجودش مال اونه
چه بده براي اونکه جون ميدي غريبه باشي
بگي ميخوام با تو باشم بگه که ميخوام نباشي...



نظرات شما عزیزان:

soha
ساعت21:50---15 مهر 1391
قهوه ات را بنوش و باور کن من به فنجان تو نمیگنجم
وبلاگ خوبي داري


shadi
ساعت18:44---21 تير 1391
وبت خیلی خوشگله
میشه وب منم لینک کنی
بعد تو نظرات برام بنویس تا منم شمارو لینک کنم
http://net-market.loxblog.com


هانیه
ساعت3:08---11 تير 1391
سلام
اپم
جوان ایرانی روزت مبارک


تنـــــــــــــــــــــــــــها
ساعت17:14---24 خرداد 1391
سلام دوست خوب وبمو آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی

هانیه
ساعت22:30---20 خرداد 1391
چه تاسف بار

somaye
ساعت15:56---15 خرداد 1391
سلام دوست عزیز مرسی وب شما هم خیلی زیباست
من شما رو لینک کردم شما هم منو با نام
"وبلاگ عاشقانه" لینک کن مرسی


roya
ساعت14:41---7 خرداد 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 2 خرداد 1387برچسب:, :: 17:19
حجت

درباره وبلاگ


حجت الله سعيدي ،دانشجوي كارشناسي ارشد فيزيولوژي جانوري
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیولوژی83 و آدرس biology83.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.